Általános szerződési feltételek

 

 

Pap és Pap Kft.

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Hatályos: 2023. október 31. napjától visszavonásig

 

ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

 

  • A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Pap és Pap Kft. (Székhely: 2091 Etyek, 075/53.; Cégjegyzékszám: 07 09 016928; nyilvántartó és bejegyző cégbíróság: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága; Adószáma: 12596281-2-07; E- mail: info@czimeres.hu; telefonszám: +36 20 250 1292; üzleti tevékenységének posta címe: Cím: 2091 Etyek, Sóskúti úti pincesor) (továbbiakban: Szolgáltató) vonatkozásában megállapított feltételeket rögzíti.
  • Szolgáltató nem vetette alá magát semmilyen magatartási kódexnek, így https://czimeres.hu/hu/ a webáruházzal, a Szolgáltatással kapcsolatban nem áll rendelkezésre a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex, így magatartási kódexről másolatot nem lehet kérni Szolgáltatótól.
  • Jelen ÁSZF Szolgáltató által üzemeltetett a https://czimeres.hu/hu/ weboldalon (a továbbiakban: weboldal) pálinka adásvételi, esküvőhelyszín bérleti vagy pálinka bérfőzéssel kapcsolatos szolgáltatást igénybe vevő ügyfél (a továbbiakban: Megrendelő) és a szolgáltatás nyújtó (a továbbiakban: Szolgáltató) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
  • A jelen dokumentum alapján létrejött szerződés ráutaló magatartással a Megrendelő „Megrendelem” gombra kattintásával kerül megkötésre, határozott időre jön létre, időtartama a szolgáltatás Szolgáltató részéről való teljesítéséig tart, írásbeli szerződésnek minősül, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
  • A jelen ÁSZF, a weboldalon található leírás és a megrendelés, valamint annak visszaigazolása együttesen képezik az írásbeli szerződést. Megrendelő elfogadja, hogy a Szolgáltatóval a kommunikáció elektronikus úton történik, amennyiben külön arról a Felek nem rendelkeznek, papír alapú dokumentáció nem kerül kiállításra.
  • A https://czimeres.hu/hu/ weboldal működésével, megrendelési folyamatával, garanciával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésükre állunk.

 

HATÁLY

 

  • A jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató weboldalán keresztül létrejövő jogviszonyokra terjed ki, illetőleg a szolgáltatásra irányuló, nem elektronikusan létrejött szerződésekre abban az esetben, amennyiben a szerződést kötő fél annak a tartalmát megelőzően megismerhette és azt elfogadta.
  • A Megrendelő a weboldal használatával elfogadja, hogy rá nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes. A Megrendelő a weboldalra való belépéssel, vagy annak tartalmához való bármilyen hozzáféréssel a jelen ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Megrendelő a jelen ÁSZF rendelkezéseit nem fogadja el, nem jogosult a weboldal tartalmának a megtekintésére.
  • Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a közölt Általános Szerződési Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését.
  • A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus szolgáltatásra, amely a weboldalon keresztül történik, továbbá minden olyan ügyletre Magyarország területén, amely a jelen ÁSZF-ben meghatározott Felek között a szerződésben leírt módokon jön létre.
  • A weboldalon bárki szabadon, kötöttségektől mentesen és díjtalanul böngészhet, a weboldal szolgáltatásait bárki jogosul igénybe venni, amennyiben a weboldalon az információkat elérte, továbbá magára nézve kötelezőnek ismerte el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

 

SZOLGÁLTATÁS LEGFONTOSABB JELLEMZŐI ÉS ELEMEI

 

  • A Szolgáltatás célja a weboldalon a Szolgáltató termékeinek/szolgáltatásainak (a továbbiakban: Termék) értékesítésére vonatkozó ajánlatok összegyűjtött megjelenítése, a Felhasználók tájékoztatása, a Szolgáltató által hirdetett Termékek értékesítése. A Szolgáltató a weboldal fenti részelemeit a Felhasználók részére ingyenesen biztosítja. A weboldal használata regisztrációhoz nem kötött, a Megrendelő megrendelését „vendégként” teheti meg.
  • A weboldalt, illetve az azon elérhető Szolgáltatásokat a Felhasználók internetes böngészővel tudják igénybe venni.

 

AZ EGYES SZOLGÁLTATÁSOK ÉS AZOK TELJESÍTÉSÉNEK FELTÉTELEI

 

  • A weboldal főoldalának menüsorában elérhető gombok menüiben, találhatók a Termékek. A Felhasználó kényelmét elősegítendő az általa legutóbb megtekintett Termékekből képzett listát regisztráció hiányában is láthatja az oldalon, amennyiben nem tiltja le a sütik (cookie-k) alkalmazását. A Szolgáltató sütikkel (cookie-kkal) kapcsolatos tájékoztatója a következő linkről érhető el: ….

 

  • Esküvői helyszínbérlés és pálinka bérfőzéssel kapcsolatos szolgáltatás
    • Megrendelői kapcsolatfelvétel: Megrendelő a szolgáltatási igényét elektronikus formában weboldalon feltüntetett e-mail címen adja le az esküvői helyszín bérlés és pálinka bérfőzés vonatkozásában. Megrendelő elfogadja, hogy az ÁSZF-et az ajánlatkérést tartalmazó e-mail elküldésével elfogadja, azt magára kötelező érvényűnek tekinti.
    • Szolgáltató a Megrendelő által megadott elérhetőségeken keresztül veszi fel a kapcsolatot a Megrendelővel, felméri annak igényeit, majd elektronikus úton megküldi az árajánlatát, csomagjavaslatát, mely ajánlat már tartalmazza az egy hónapon belüli lehetséges időpontokat, melléklete az egyedi szerződés, továbbá tartalmazza az előleg befizetéséhez szükséges adatokat.

 

  • Weboldalon feltüntetett termékek vásárlásával kapcsolatos szolgáltatás
    • A Felhasználók az adott Termék lényeges tulajdonságaira vonatkozó információkról a Termék adatlapján, azaz a megtekintett Termék oldalán a Termékről készült fényképek, valamint a Termék leírás alapján kapnak tájékoztatást. A Termék adatlapja csak a lényeges tulajdonságokat tartalmazza, ezért az adott Termék tényleges tulajdonságairól a Termék használati útmutatója ad részletes tájékoztatást a Terméket megrendelő Felhasználó részére. A Termék adatlapján szereplő fényképek csak illusztrációk, nem a ténylegesen megrendelt Termékről készültek.
    • A Felhasználó a weboldalon található Termék aloldalára lépve „Kosárba” gombra kattintva készítheti össze a vásárolni kívánt Termékeket a kosárba. A Felhasználó a jobb felső sarokban található kosár ikonra kattintva megtekintheti a vásárlásra összekészített Termékeit. Ebben a funkcióban még változtathat a listáján, termékeket törölhet, mennyiséget ellenőrizheti, szükség esetén módosíthatja. A Felhasználó ebben a menüben tételesen látja a kosarában lévő termékeket, a vásárlói ár feltüntetésével (bruttó ár van feltüntetve /nettó ár+Áfa). A Felhasználó itt csupán a Termékek árát látja, az “Összesen” ár nem tartalmazza a szállítási költségeket. Ezt követően 3 választási lehetősége van, vagy “Kosár ürítése” , vagy „Mentés” vagy pedig a „Pénztár” gombra kattintva adhatja meg az adatait, illetve – ha azok korábban már mentésre kerültek – jóváhagyhatja az adatait. (Név, email cím, telefonszám, szállítási és számlázási cím).
    • A kosár tartalmának megtekintése után, ha a Megrendelő nem szeretne tovább vásárolni, “Pénztár” gombra kattintva megadja adatait, ezt követően kiválasztja a szállítási módot, illetve fizetési módot (ezen szolgáltatások költségei szintén bruttó árral vannak feltüntetve), majd a “Megrendelem” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését, amely alapján a megrendelésben rögzített tartalommal és a jelen ÁSZF feltételeinek megfelelően a megrendelt Termékre vonatkozóan elektronikus úton kötött szerződés jön létre egyrészről a Szolgáltató, másrészről Megrendelő között.
    • A megrendelés véglegesítésével a Megrendelő vállalja, hogy az általa megjelölt módon kifizeti a Szolgáltatónak a megrendelt Termék tényleges eladási árát és kiszállítási díját, amelynek elmaradása esetén Szolgáltató jogosult a Termék átadását megtagadni.
    • A megrendelés időpontja az az időpont, amikor az áru megrendelése a weboldalon keresztül megtörténik a „Megrendelem” gombra kattintással. Ezt követően a rendszer automatikus visszaigazolást küld a megrendelés beérkezéséről a Megrendelő által megadott e- mail címre azzal, hogy a megrendelés leadása után a Vásárlóhoz e- mail útján érkezett automatikus rendszerüzenet a megrendelés rögzítéséről tájékoztató jellegű és nem jelenti a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolását.
    • Amennyiben a visszaigazolás az elküldéstől számított 48 órán belül nem érkezik meg, a Megrendelő mentesül szerződéses kötelezettsége alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekinthető a Megrendelőhöz, illetve a Szolgáltatóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató a megrendelés sikerességéről, vagyis a szerződés létrejöttéről szintén visszaigazolást küld a Felhasználó részére. Amennyiben a megrendelés sikerességéről, azaz a Szolgáltató és a Megrendelő közötti szerződés létrejöttéről szóló visszaigazolás a megrendelésnek a Szolgáltatóhoz történő beérkezésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg a Megrendelőhöz, a Megrendelő mentesül szerződéses kötelezettsége alól. A Szolgáltató, a csomag futárszolgálatnak való átadásakor, ismét e -mailt küld a Megrendelő számára a csomag státuszáról.
  • A Szerződés létrejötte, időtartama, megszűnése
    • A Szolgáltató és a Megrendelő közötti, a megrendelt Termékek/szolgáltatások megvásárlására/értékesítésére vonatkozó szerződés a Szolgáltató által a megrendelés sikerességéről, a Megrendelő e-mail címére küldött visszaigazolás Megrendelő részére történő megérkezésekor jön létre, illetve lép hatályba.
    • A Szolgáltató a szerződést nem iktatja így azt Megrendelő nem tudja megtekinteni utólag.
    • A Szerződés a megrendelt Termékre vonatkozóan határozott időtartamra jön létre a Szolgáltató, illetve a Megrendelő között, amelynek határideje a Termék adatlapján meghatározott várható kiszállítási idő. A Szerződés semmilyen esetben sem alakul át határozatlan idejű szerződéssé.
  • A Szerződés az alábbi esetekben szűnik meg:
  1. a) ha a kiszállított Termék ellenértékét a Megrendelő kifizeti, a Terméket átveszi és nem gyakorolja a jogszabályban biztosított elállási, felmondási jogát,
  2. b) elállással,
  3. c) felmondással
  4. d) ha a kiszállított Terméket a Megrendelő nem veszi át, de megfizeti a Termék kiszállításával, illetve visszaszállításával kapcsolatban a jelen ÁSZF-ben meghatározott összegeket Szolgáltató részére.
  • A Termék tulajdonjoga a Termék ellenértékének maradéktalan megfizetését, valamint a Termék Megrendelő általi átvételét követően száll át Felhasználóra.
  • Szeszes italok esetében jogszabály korlátozhatja az értékesíthető kereskedelmi mennyiséget, így a Szolgáltató kizárólag ezen korlátozásnak megfelelő mennyiségre leadott megrendelést teljesít.
  • Amennyiben informatikai, adminisztratív, vagy bármilyen egyéb tévedésből kifolyólag a Termék adatlapján nem a Termék valós ára, hanem a Termék piaci árához képest irreálisan alacsony vagy irreálisan magas ár kerül tévedésből feltüntetésre, és a Felhasználó ezen Termékre vonatkozóan megrendelést ad le, a Szolgáltató részéről érvénytelenné teszi az ajánlatot, amelyről a Szolgáltató a megrendelés sikertelenségéről szóló visszaigazolásban tájékoztatja a Megrendelőt. Ebben az esetben a Szolgáltató jogosult megtagadni a szerződés teljesítését azzal, hogy köteles közölni a Termék eredeti árát a Felhasználóval és köteles egyben lehetőséget adni a számára, hogy azt az eredeti áron megrendelhesse.
  • Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására szokásos módon a billentyűzet segítségével van lehetőség a “Megrendelem” gomb megnyomása előtt. Szintén a “Megrendelem” gomb megnyomása előtt van lehetőség a kosár tartalmának módosítására, új tétel hozzáadására, meglévő tétel törlésére. A “Megrendelem” gomb megnyomása után az adatok feldolgozásra kerülnek, további javításra a Felhasználó részéről nincs lehetőség! Az adatbevitel során keletkezett hiba “Megrendelem” gomb megnyomása utáni javítása az Ügyfélszolgálat közreműködésével kérhető az Ügyfélszolgálat alábbi elérhetőségén:

Telefonos ügyfélszolgálat: +36 20 250 1292

E-mail cím: info@czimeres.hu

 

FIZETÉSI FELTÉTELEK

 

  • Megrendelő köteles a Szolgáltató által a díjbekérőn/számlán megjelölt időpontig a Szolgáltatónak az esküvői helyszín bérlés vagy pálinka bérfőzésért járó díjat (a továbbiakban: Díj), az előleg összegét átutalással, a fennmaradó díjat pedig a szolgáltatáskor készpénzben vagy átutalással megfizetni.
  • A Megrendelő a kiszállítandó Termék ellenértékét, illetve a szállítási díjat szabad választása alapján kiegyenlítheti az alábbi módok valamelyikén:
  • Átutalással oly módon, hogy a megrendelés folyamatában a sikeres rendelést követően ismét visszaigazoló e-mailt kap a Megrendelő a Szolgáltatótól, amely tartalmazza az utalási és szállítási információkat.
  • Utánvéttel, kiszállításkor a futárnál történő készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel.

 

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
  • A megrendelt Termékek személyes átvételére is lehetőség van Szolgáltató székhelyén, nyitvatartási időben (H-P 8:00-16:00), díjmentesen. Kiszállítás esetében Szolgáltató a megrendelés során megadott kiszállítási díj megfizetése ellenében gondoskodik arról, hogy a megrendelt Terméket kiszállítsa saját maga, vagy harmadik személy fuvarozó cég útján a Megrendelő részére Megrendelőnek a megrendelésben megadott szállítási címére. A Szolgáltató a szállítást kizárólag magyarországi címre vállalja. Megrendelő felel minden olyan kárért, amely abból fakad, hogy a megrendelésben nem a valóságnak megfelelő címet adott meg vagy a szállítási cím pontatlan volt. Szállítási címként kizárólag magyarországi cím adható meg.
  • A Szolgáltató biztosítja a megrendelt Termék megfelelő csomagolását és a kísérő dokumentumok elküldését.
  • Szolgáltató a megrendelt Termék kiszállítási díjáról és várható kiszállítási határidejéről a megrendelést megelőzően tájékoztatja a Megrendelőt a weboldalon, valamint a Megrendelés leadásakor azzal, hogy a várható szállítási határidő csak tájékoztató jellegű, annak tekintetében a Szolgáltató nem vállal felelősséget Megrendelő felé. Megrendelő a Termék kiszállításával kapcsolatos igényét a Terméket fuvarozó céggel szemben jogosult érvényesíteni.
  • A Szolgáltató előzetesen tájékoztatja a Megrendelőt a termék kiszállításának várható időpontjáról. A szállítási idő termékenként változó lehet, az adott termék szállítási ideje a termék adatlapján és a kosárban egyaránt feltüntetésre kerül. A termékek szállításával kapcsolatos értesítések és közlések azonban – különös tekintettel a szállítás várható időpontjára –tájékoztató jellegűek, azok nem válnak a szerződés részévé. Ennek alapján a Megrendelő nem fordulhat kártérítési igénnyel a Szolgáltatóhoz a szállítással kapcsolatban tett nyilatkozatokban, tájékoztatásokban rögzítettek meghiúsulása, illetve elmaradása esetén.
  • Vásárló köteles a megrendelt Terméket, annak Felhasználó részére történő kézbesítését, illetve átvételét követően késedelem nélkül ellenőrizni minőségi és mennyiségi szempontból, köteles meggyőződni arról, hogy a megrendelt Termék megfelel-e a rendelésben rögzített és visszaigazolt terméknek, továbbá ellenőrizni a számlán lévő adatok helyességét. Amennyiben a Megrendelő a kézbesítést végző futár jelenlétében a csomag kibontásakor észleli a Termék esztétikai vagy egyéb hibáját, mennyiségi hiányosságát, vagy azt, hogy az nem felel meg annak a Terméknek, amelyre vonatkozóan megrendelését leadta, a Megrendelő megtagadhatja a Termék átvételét, és jogosult egy erre rendszeresített űrlap kitöltésével a fuvarozó cég nevében eljáró futárral visszaküldeni a forgalmazó részére a kiszállított Terméket. Minden más esetben a Megrendelő köteles a Termék átvételére. Az átvétel utáni hiányosságokra irányuló reklamációt Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni.
  • A Megrendelő köteles gondoskodni arról, hogy az általa megadott címen és időpontban vagy saját maga legyen jelen, vagy egy olyan személy, aki a megvásárolt terméket át tudja venni és azt át is veszi.
  • Postai szolgáltatás

    A Postai kormányrendelet hivatkozott módosítása a Magyarország területére értékesítő kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozások számára előírja, hogy 2024. március 28-tól az általuk értékesített áruk kézbesítéséhez a honlapjukon választási lehetőségként tüntessék fel a Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatást is.

    A Magyar Posta Zrt. a kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozások számára az egyedi szerződésben, vagy az általános szerződési feltételeiben meghatározott árakon biztosítja a postai (kézbesítési) szolgáltatás igénybevételének lehetőségét.

    Ezen szolgáltatások alapdíjai:

    • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
    • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
    • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
    • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

    Amennyiben szeretné igénybe venni postai szolgáltatásunkat, kérje egyedi árajánlatunkat az alábbi elérhetőségek egyikén. A postai anyagokat összegyűjtjük, heti egyszer kiszállításra kerülnek, amelyre 1 órás munkadíjat számolunk fel, aminek a pontos összegét az egyedi árajánlatban határozzuk meg.

    Kérje egyedi árajánlatunkat.

 

A MEGRENDELŐ FOGYASZTÓ ELÁLLÁSI ÉS FELMONDÁSI JOGA, TERMÉKSZAVATOSSÁG, KELLÉKSZAVATOSSÁG

 

  • Megrendelő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Amennyiben a Megrendelő esküvői helyszín vagy bérfőzés szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést kötött és a szerződés teljesítése megkezdődött, Megrendelő jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
  • Az elállási/felmondási határidő
  1. a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén: „a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le”;
  2. b) áru adásvételére irányuló szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Megrendelő vagy a Megrendelő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az árut átveszi.”;
  3. c) több áru szolgáltatásakor: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Megrendelő vagy a Megrendelő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó árut átveszi.;
  4. d) több tételből vagy darabból álló áru szolgáltatásakor: „amelyen Megrendelő vagy az Megrendelő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.;
  5. e) áru meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Megrendelő vagy az Megrendelő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első árut.”
  • Ha Megrendelő elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Cím: 2091 Etyek, Sóskúti úti pincesor, e-mail: info@czimeres.hu.
  • Ebből a célból Megrendelő felhasználhatja a mellékelt elállási-/felmondási nyilatkozat-mintát is.
  • Amennyiben a Megrendelő eláll a szerződéstől, Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az Megrendelő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Megrendelő az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli.
  • A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapja az árut, vagy Megrendelő nem igazolta, hogy azt visszaküldte.
  • Megrendelő köteles Szolgáltató számára az árut indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi az árut.
  • Megrendelő az árut saját költségén maga küldi vissza, vagy azt a Szolgáltató székhelyén nyitvatartási időben személyesen le tudja adni.
  • Megrendelő kizárólag akkor vonható felelősségre az áruban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
  • Esküvői helyszín és bérfőzés szolgáltatás tekintetében, amennyiben Megrendelő kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Megrendelő köteles megtéríteni a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Szolgáltató visszatéríti a Megrendelő által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás ellenértékét.
  • A Megrendelő fogyasztó ezen elállási és felmondási jogát a jelen pontban (illetve a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében) megtalálható nyilatkozat-minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja:

 

TITOKTARTÁS, ADATVÉDELEM, SZERZŐI JOGOK

 

  • Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy a másik szerződő fél érdekeire figyelemmel harmadik személynek – a szerződés teljesítéséhez szükséges mértéken felül – a másik szerződő fél tevékenységével, érdekeivel, terveivel és ügyfeleivel kapcsolatos semmilyen információt, tényt, adatot nem szolgáltat ki, továbbá a jelen ÁSZF alapján létrejött szerződés szerinti feladatuk ellátásához szükséges kereteket meghaladóan a megbízás során tudomásukra jutott egyéb információt nem használnak fel. Felek kötelezettséget vállalnak valamennyi, a jelen pontban nevezett információ titokban tartására, azokat a másik fél érdekeit sértő vagy veszélyeztető módon nem kezelhetik, harmadik fél számára semmilyen formában nem tehetik hozzáférhetővé, kivéve, ha a másik fél erre írásban előzetesen hozzájárulást adott.
  • Felek a másik fél tevékenységével, érdekivel, terveivel és ügyfeleivel kapcsolatos valamennyi információt, tényt, adatot, üzleti titoknak tekintenek.
  • A titoktartási kötelezettség és megsértésének következményei a Feleket időbeli korlátozás nélkül mindaddig terhelik, amíg a titok, illetve annak tárgya Magyarországon jogszerűen nyilvánosságra nem kerül. Felek tudomásul veszik, hogy a titok harmadik személlyel történő szóbeli közlése is nyilvánosságra hozatalnak minősül.
  • Felek kötelesek egymás jóhírnevét megőrizni, azt ápolni, így kötelesek tartózkodni különösen attól, hogy a másik fél személyére vonatkozó és a másik felet sértő, valótlan tényt állítsanak vagy híreszteljenek, vagy valós tényt hamis színben tüntessenek fel. A másik fél jóhírnevének a megsértését jelenti az is, amennyiben a fél a másik fél képviseletében eljárni jogosult személyek, vagy a másik féllel más okból szorosan összekapcsolható személyek tekintetében tanúsítja az előbbi magatartásokat olyan módon, hogy az közvetlen vagy közvetett kihatással bír a másik fél üzleti jóhírnevére, vagy alkalmas arra, hogy megingassa a másik fél irányába az üzletfelek vagy potenciális üzletfelek bizalmát.
  • Felek kötelezik magukat, hogy az előttük feltárt és a jövőben feltárandó bizonyos információkat, így különösen üzleti terveket, kereskedelmi titkokat, ügyfelek adatait és egyéb tulajdonosi információkat, valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi XCII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) hatálya alá tartozó személyes adatokat (összefoglalóan: információk) a vonatkozó jogszabályoknak – és különösen az GDPR rendeletnek – megfelelően kezelik.
  • Megrendelő tudomásul veszi, hogy jelen ÁSZF elfogadásával megismerte és elfogadja a Szolgáltató adatkezelési szabályzatát, amely szintén megtalálható a weboldalon: https://czimeres.hu/hu/adatvedelmi-tajekoztato.
  • A Szolgáltató weboldala, az azon található minden képi, hang és szöveges tartalom és azok elrendezése, különösen nevek, logók illetve grafikák, tájékoztatók, elemzések és egyéb információs anyagok szerzői jogi oltalom alatt állnak, így a Szolgáltató hozzájárulása nélkül tilos a weboldalon megjelenő tartalmat vagy azok bármely részletének a letöltése, többszörözése, nyilvánosságra hozatala, vagy bármely más – a személyes használaton túli – módon történő felhasználása, hasznosítása, elektronikus tárolása, feldolgozása, értékesítése. Személyes használat körében, a weboldal tartalmának vagy kivonatainak számítógépen tárolása, illetve a Szolgáltató beazonosításra alkalmas megjelölésével, közösségi média felületre való megjelenítése a Megrendelő részére megengedett.
  • A weboldalról bármilyen anyagot, ötletet, elgondolást átvenni még írásbeli hozzájárulás esetén is kizárólag a weboldalra (vagy a hozzájárulásban külön megjelöltek szerinti címre) való hivatkozással lehet.

 

PANASZKEZELÉS

 

  • Panaszügyintézés a Megrendelő a Szolgáltatótól megvásárolt Termékkel vagy a Szolgáltató szolgáltatásával kapcsolatban fogyasztói panaszát előterjesztheti telefonon, írásban, vagy e-mail útján.
  • A Szolgáltató a panaszt 30. napon belül megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testületi eljárást kezdeményezhet az alábbiak szerint:
  • A Szolgáltató és a Megrendelő között esetlegesen felmerülő jogvitákat szembenálló felek elsődlegesen tárgyalással kívánják rendezni, ezért a Szolgáltató azt javasolja a Megrendelőnek, hogy vitás helyzet esetén annak megoldása érdekében minden esetben először lépjenek kapcsolatba a Szolgáltatóval.
  • Amennyiben a fennálló jogvita a Szolgáltatóval történő tárgyalások során nem rendeződik, úgy az Fgytv. rendelkezéseinek megfelelően Megrendelő a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes Békéltető Testülethez is fordulhat Szolgáltatóval szemben.
  • A Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület:

Fejér Megyei Békéltető Testület 

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. 

Telefonszáma: (22) 510-310 

E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu 

www.bekeltetesfejer.hu 

  • A Megrendelő lakóhelye szerint illetékes békéltető testületről tájékozódhat a www.fogyasztovedelmireferens.hu/hatosagok-es-bekelteto-testuletek-elerhetosegei internetes oldalon.
  • Szolgáltató a Megrendelő és közötte esetlegesen felmerülő vitás kérdéseket elsődlegesen békés úton kívánja rendezni, azonban ennek sikertelensége esetén Megrendelők jogosultak bírósághoz fordulni. A Megrendelők jogosultak a jogvitából származó követelésük bíróság előtti érvényesítésére polgári peres eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. Szolgáltató és Megrendelők közötti vitás kérdésekben a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság jár el.
  • Az Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendelete (2013. május 21.) a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) lehetővé teszi, hogy az Unióban tartózkodási hellyel vagy székhellyel rendelkező fogyasztók és kereskedők között áruk és szolgáltatások értékesítésével kapcsolatban felmerülő minden vitás ügyben alternatív vitarendezési eljárást lehet igénybe venni. Az Európai Unió online vitarendezési elérhetősége az alábbi linken érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

 

KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG

 

  • Kellékszavatosság

    Megrendelőt a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
  • Megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
  • Megrendelő kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
  • Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
  • Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén Megrendelő a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a vállalkozás költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.
  • Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
  • Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
  • Megrendelő a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
  • A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Megrendelő köteles bizonyítani, hogy az Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
  • Termékszavatosság
  • Ingó dolog (termék) hibája esetén Megrendelő – választása szerint – az 10.1 pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
  • Termékszavatossági igényként Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
  • A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
  • Termékszavatossági igényét Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
  • Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Megrendelő kell bizonyítania.
  • A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

EGYÉB RENDELKEZÉSEK

 

  • Jelen ÁSZF bármely pontjának érvénytelensége a szerződés és az ÁSZF többi pontjának érvénytelenségét nem érinti, így amennyiben jelen ÁSZF bármely pontja érvénytelen úgy a szerződés további pontjai érvényben és hatályban maradnak és az érvénytelen rendelkezés helyébe az alkalmazandó érvényes rendelkezés lép.
  • Minden jelen szerződésben nem rendezett kérdésben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, és az az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályai érvényesek. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a Felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  • A jelen ÁSZF rendelkezéseit a Szolgáltató a vonatkozó jogszabályok keretei között jogosult – egyoldalúan – megváltoztatni. Az ÁSZF esetleges módosítása a Weboldalon történő megjelenéstől érvényes. Az esetleges változtatások a már addig létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.
  • A Szolgáltató minden ésszerű erőfeszítést megtett annak biztosítására, hogy a weboldalon közölt minden információ pontos legyen a feltöltése időpontjában. Ennek ellenére a Szolgáltató sem kifejezetten, sem ráutaló módon nem vállal felelősséget, illetve szavatosságot a weboldalon keresztül nyújtott információkért, és fenntartja a jogot arra, hogy értesítés nélkül azon bármikor változtatásokat és javításokat hajtson végre, illetve a weboldalt vagy az azon közölt információkat részben vagy egészben megszüntesse.
  • A Szolgáltató nem vállal felelősséget a weboldalon előforduló semmilyen pontatlanságért, vagy hiányosságért. Az ajánlatok jogilag nem kötelező érvényűek, és semmilyen formában nem jelentenek kötelezettséget a Szolgáltató számára. A weboldalon található információkon alapuló bármilyen döntés a Megrendelő saját felelőssége.
  • A Szolgáltató nem vállal felelősséget a weboldalhoz, illetve az ott található bármilyen információhoz való hozzáférésből, illetve annak elmaradásából vagy ezek felhasználásából származó semmiféle veszteségért vagy kárért.
  • A Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan, harmadik fél által létrehozott, továbbított, tárolt, hozzáférhetővé tett, vagy publikált tartalmakért, amelyekhez a Szolgáltató weboldala kapcsolódik, vagy amelyekre a weboldal hivatkozik.
  • A Szolgáltató nem garantálja, hogy a weboldalhoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz. A Szolgáltató nem tartozik felelősséggel azokért az esetlegesen bekövetkező károkért, veszteségekért, költségekért, amelyek a weboldal használatából, annak használatra képtelen állapotából, nem megfelelő működéséből, üzemzavarából, az adatok bárki által történő illetéktelen megváltoztatásából keletkeznek, illetve amelyek az információtovábbítási késedelemből, számítógépes vírusból, vonal- vagy rendszerhibából, vagy más hasonló okból származnak.
  • A jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók.
  • A jelen ÁSZF a közzététele napján lét hatályba és visszavonásig érvényes. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 14 nappal közzéteszi a weboldalon.

 

Budapest, 2023. október 31.

Facebook elérés

Tárhely szolgáltató neve: Profitárhely KFT.

Tárhely szolgáltató címe: 6000 Kecskemét, Szolnoki út 23.

Elérhetőségeink

Cím: 2091 Etyek, Sóskúti úti pincesor
e-mail: info@czimeres.hu


Értékesítéssel és gyártással kapcsolatos kérdésekben forduljon szakembereinkhez:

Joó Zoltán ügyvezető
+36 20 250 1292
info@czimeres.hu


Léber Balázs
értékesítés
+36 20 223 7633
ertekesites@czimeres.hu

Pálinkafőzde
+36 20 317 8211
info@czimeres.hu

Kiss Balázs
rendezvényszervezés
+36 70 321 9291
eskuvo@czimeres.hu
Ahol az esküvőt megrendelheti

Nyitvatartás:
H-CS: 08:00-16:00
P: 07:00-14:00